- Rad-Pol
Gwarancja
Gwarancją 12 miesięczną objęty jest cały asortyment mebli sprzedawanych w naszych salonach.
Kupujący dysponuje prawem do zgłoszenia każdej jego nieprawidłowości, niezgodności towaru z umową, wady - ujawnionych w tym okresie.
1. Wady towaru ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie.
Naprawy będą dokonywane w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia towaru do naprawy do siedziby firmy.
Jeżeli towar reklamowany trzeba będzie wymienić na nowy, wymiana może potrwać nawet do 8 tygodni.
2. Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany towaru na nowy, w przypadku gdy:
a) w okresie gwarancji wykonano cztery naprawy niezwiązane z wadami wymienionymi w pkt. 8, a towar nadal wykazuje wady.
b) RAD-POL Sp. z o.o. stwierdził na piśmie, że nastąpiła wada niemożliwa do usunięcia.
RAD-POL Sp. z o.o. dokona wymiany, o której mowa w pkt. 2, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem nie dłuższym niż 70 dni od daty otrzymania wadliwego towaru.
3. Jeśli wymiana towaru na nowy nie jest możliwa, zgodnie z pkt. 2, Konsumentowi przysługuje prawo do zwrotu zapłaconej kwoty ujawnionej na umowie sprzedaży.
4. W przypadku wystąpienia wady, Użytkownik powinien zgłosić ten fakt w punkcie zakupu towaru (określonym w umowie sprzedaży) i okazać sie dokumentem zakupu (umową sprzedaży), w celu spisania protokołu reklamacyjnego.
5. W przypadku gdy zgłoszona reklamacja jest zgodna z warunkami gwarancji, RAD-POL Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić transport towaru wadliwego z miejsca przebywania towaru, określonego na umowie sprzedaży, do siedziby firmy.
6. Gwarancja jest ważna tylko wtedy, gdy zawiera datę i miejsce wydania towaru i datę sprzedaży towaru (zgodną z datą określoną na umowie sprzedaży) potwierdzoną podpisem i pieczątką sprzedawcy.
Jakiekolwiek zmiany, wytarcia lub zamazania mogą spowodować unieważnienie udzielonej gwarancji.
7. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są w punktach zakupu towaru (adres na umowie sprzedaży).
8. Gwarancją nie są objęte;
a) nierównomierne wybarwienia wynikajace z naturalnych właściwości drewna
b) meble oraz pozostałe produkty z wadami jawnymi, widocznymi w dniu zakupu
c) uszkodzenia spowodowane przez szkodniki
d) mechaniczne uszkodzenia towaru
e) wady spowodowane:
- niewłaściwym użytkowaniem towaru
- użytkowaniem lub pozostawieniem towaru w nieodpowiednich warunkach
(duże nasłonecznienie, wysoka lub niska temperatura, nadmierna wilgotność, itp.)
- uszkodzeniami na skutek pożaru, powodzi czy też innych klęsk żywiołowych
nieprzewidzianych wypadków, korozji, rdzy, plam
- przeróbkami i zmianami konstrukcyjnymi towaru oraz naprawami wykonanymi poza siedzibą firmy.
Zakres użytkowania i przeznaczenie
-Meble przeznaczone są do użytku w pomieszczeniach.
-Meble należy użytkować w pomieszczeniach suchych, zamkniętych i zabezpieczonych przed szkodliwymi warunkami atmosferycznymi oraz bezpośrednim działaniem promieni słonecznych.
-Dopuszczalna wilgotność względna, to 50 – 65% dopuszczalna temperatura to 20 – 22 st. C.
-Meble należy użytkować zgodnie z ich przeznaczeniem.
-Producent nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia wynikające z wpływu środowiska zewnętrznego, uszkodzeń mechanicznych oraz wynikających ze złego użytkowania.
Użytkowanie i bezpieczeństwo
-Należy unikać kontaktu polakierowanych powierzchni z wysokimi temperaturami, alkoholem, środkami chemicznymi np.: rozpuszczalniki, benzyna oraz kosmetyki o silnym działaniu.
-Czynniki te wpływają na uszkodzenia powłoki lakierniczej objawiające się w postaci odbarwień i zmatowień.
-Mebli nie należy stawiać w odległości mniejszej niż 1 m od czynnych grzejników.
-Podczas użytkowania należy zachować ostrożność przy otwieraniu i zamykaniu elementów ruchomych (szuflady, drzwi).
Czyszczenie i konserwacja
- Czyszczenia powierzchni lakierowanych należy dokonywać wyłącznie z zastosowaniem lekko wilgotnej, miękkiej szmatki, następnie wytrzeć do sucha.
- Za uszkodzenia powłoki lakierowanej w wyniku użycia niezalecanego środka czyszczącego producent nie ponosi odpowiedzialności.